HR RealityTjek

En  tilstandsrapport på din HR indsats

HR RealityTjek giver dig en hurtig og effektiv tilstandsrapport på din HR-indsats.

Vores erfarne team fra Strategisk HR besøger din organisation og stiller en række spørgsmål til den HR-ansvarlige og ledelsen. Resultatet er et klart billede af, hvor din organisation står lige nu, samt de ønskede mål.

Du kan efterfølgende selv tage handling, eller lade Strategisk HR hjælpe dig med at holde kursen og sikre din succes.

Thomas Madvig anbefaler HR Reality Tjek

”Vi kom 360° omkring vores HR indsats, og rapporten danner baggrund for vores fremtidige HR prioriteringer og indsatser. HR Reality Tjek blev udført af en meget faglig kompetent Søren Busk, der med struktur, ro og overblik skabte meget stor værdi for vores eksisterende HR afdeling.

Jeg kan klart anbefale et RealityTjek fra Strategisk-HR”

Thomas Madvig, HR Chef
Madkastellet, 350 ansatte

Hvad er HR RealityTjek?

Med udgangspunkt i 9 grundlæggende HRM-elementer gennemgår vi de eksisterende HR-processer og politikker for at identificere, hvilke områder der allerede fungerer  godt, og hvilke, der skal forbedres.

HR RealityTjek er det perfekte værktøj til at se, om HR er kompatibel og fuldt afstemt med virksomhedens værdier, mål og strategi.

Med andre ord kan det hjælpe dig med at optimere HR-processerne, så aspekter som f.eks rekruttering, on-boarding, løn og performance management alle får den opmærksomhed, de har brug for.

9 faser i HR RealityTjek

Hvem er Målgruppen?

Vi laver flest tjek for virksomheder mellem 15-75 ansatte, med eller uden HR ansvarlig.

Hvor lang tid tager et HR RealityTjek?

Vi bruger typisk en formiddag på at løbe spørgsmålene igennem og derefter afleverer vi enten highlights, rapport eller en personlig gennemgang.

Hvad koster et HR RealityTjek?

Vi tager fra DKK 9.995,- for en fuld gennemgang incl. rapportering.

HR RelityTjek oversigt

De 9 grundlæggende elementer i HR Management?

De 9 grundlæggende elementer der er fundamentet for effektiv HRM er:

  • EVP / employer branding
  • Rekruttering & udvælgelse
  • Pre- & onboarding
  • Performance & feedback
  • Efterfølger planlægning
  • Læring & udvikling
  • Løn & benefits
  • HRIS – Et HR system med overblik
  • Data & analyser

Ingen af disse grundlæggende HRM-elemeter kan dog iagttages isoleret. De interagerer alle og påvirker alle hinanden.

Tænk på disse 9 grundlæggende elementer som byggesten – stærk styring af hvert grundlæggende element bidrager til styrken af det næste. Samlet kan disse HRM-elementer gøre det muligt for en virksomheds medarbejdere ikke kun at præstere bedre, men at yde deres allerbedste.

HR RealityTjek

Mikael Lykkegaard Have
Product Specialist

Kontakt Strategisk HR
– måske et HR RealityTjek er noget for dig?