Som din eksterne HR-konsulent giver MØHLENBERG et nyt perspektiv på, hvordan du rekrutterer den rette medarbejder og hvad det betyder for den samlede proces. Rekruttering handler naturligvis om bundlinje og økonomi, men for at opnå en succesfuld rekruttering skal du også have fokus på alt det omkringliggende.
Rekruttering handler om tillid via relationer, samarbejde, netværk, virksomhedskultur, kompetencer, personlighed og hvilket team, den nye medarbejder skal indgå i.
En vellykket rekruttering vil styrke dine medarbejderes trivsel og virksomhedens omtale. Det vil betyde at du kan fastholde dine medarbejdere, samt skabe positiv omtale af virksomheden. Positiv omtale af din virksomhed er med til at tiltrække de rigtige nye medarbejdere.
MØHLENBERG står for din rekrutteringsproces – fra start til slut. Afdækning af behov, annoncering, screening, headhunting, profilanalyse, deltagelse i jobsamtaler, opfølgning og kvalitetsgaranti på 3 måneder.